
Realizacje
Przykładami ważniejszych wykonanych projektów i opracowań inżynierskich są:
- opracowania geologiczno-inżynierskie lub geotechniczne dla kubaturowych obiektów inżynierskich w tym: Park Elektrowni Wiatrowych na terenie gminy Kuślin, wieże telefonii komórkowej w ilości ponad 200 sztuk, Tor Regatowy „Malta”, Zbiornik „Jeziorsko”, pomosty na jeziorach na terenie gminy Lubasz i Mirosławiec, oczyszczalnie ścieków oraz wszelkiego rodzaju obiekty przemysłowe (hale magazynowe, produkcyjne, usługowe, obiekty biurowe), mieszkaniowe (jedno- i wielorodzinne), użyteczności publicznej (szkoły, hale widowiskowo-sportowe, boiska typu ORLIK),
- badania geologiczno-inżynierskie i hydrogeologiczne dla sieci stacji benzynowych „ARAL” w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Sosnowcu, Gliwicach, Zabrzu, Tychach,
- opracowania geologiczno-inżynierskie lub geotechniczne dla liniowych obiektów inżynierskich w tym odcinków: autostrady A-2, A-4, drogi ekspresowej S7, drogi krajowej nr 12, 32, 72, 92, odcinków linii kolejowych E-20, E-59, E-65, Centralna Magistrala Kolejowa, gazociągu Wschód-Zachód, gminnych sieci wodnych i kanalizacyjnych, Studium wykonalności dla projektu Modernizacja linii kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń na odcinku Wolsztyn-Luboń,
- Projekty zabezpieczenia skarp na odcinkach linii kolejowych : Poznań – Szczecin W km 111,500÷11,.650, Kutno-Piła w km 228,450÷229,150 w okolicach miejscowości Miasteczko Huby, Tczew-Kostrzyn w km 303,760÷303,900, linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie–Świnoujście na odcinku km 86,500÷86,600 w rejonie stacji Międzyzdroje oraz linii kolejowej Szamotuły-Międzychód w km 51,300÷ 51,340.
- Projekty konsolidacji podłoża torfowego pod istniejącymi odcinkami linii kolejowej Poznań-Szczecin, Opracowanie posadowienia równi stacyjnej na podłożu torfowym dla bocznicy Zakładów Tłuszczowych w Szamotułach.
-
Analiza osiadań linii oraz stateczności skarp : Opinia geotechniczna oceny stateczności skarp nasypów oraz przewidywanych osiadań torów na linii kolejowej nr 1 szlak Pruszków - Grodzisk Mazowiecki km od 18,100 do 28,100; stacja kolejowa Żyrardów w km od 41,400 do 44,600 oraz stacja Radziwiłłów Mazowiecki km od 54,100 do 55,800.
- Ekspertyzy przyczyn zniszczenia : Badania geotechniczne podłoża gruntowego pasa drogowego ul. Szelągowskiej w Poznaniu, na wysokości ul. Winogrady, w związku z powtarzającym się osiadaniem jezdni i chodnika, Badania geotechniczne podłoża gruntowego dla ustalenia przyczyn rozwoju procesów osuwiskowych w Kaliszu w ul. Łódzkiej między ul. Łęgowa i Miła wraz z koncepcją stabilizowania procesów osuwiskowych w ul. Łódzkiej w Kaliszu między ul. Łęgowa i Miła,
- Badania geologiczne wraz z założeniem sieci monitoringowej na klifie nadmorskim w m. Jastrzębia Góra.
- Nadzory geotechniczne posadowienia fundamentów dla obiektów: „Servisco” – Warszawa, Beiersdorf-Lechia Poznań, Terminal lotniczy „Ławica”- Poznań,
- Weryfikacja dokumentacji geologiczno-inżynierskich i geotechnicznych w ramach nadzoru inwestorskiego, Przebudowa węzła komunikacyjnego Kaponiera w Poznaniu.
- Weryfikacja rozwiązań geotechnicznych Przebudowa węzła komunikacyjnego Kaponiera w Poznaniu.
Studium wykonalności dla projektu Rewitalizacja jednotorowej linii kolejowej nr 16 na odcinku między stacją Zgierz a stacją Ozorków (km 14,204 ÷ 35,884).
Badania geotechniczne dla ustalenia przyczyn niestabilności nasypu w rejonie przejścia pod torami w km 86,580 linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście na odcinku km 86,500÷86,600 w rejonie stacji Międzyzdroje.